AQA Poetry Anthology Power and Conflict Revision Guide

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

AQA Poetry Anthology Power and Conflict Revision Guide koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

AQA Poetry Anthology Power and Conflict Revision Guide koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
159 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Exam Board: AQA Level: GCSE Grade 9-1 Subject: English Suitable for the 2025 exams Complete coverage of the GCSE grade 9-1 course

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy AQA Poetry Anthology Power and Conflict Revision Guide je 168 Kč

Výběr knih autora GCSE Collins

Zobrazit všechny knihy autora GCSE Collins
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.