Arabesky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 180 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Arabesky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arabesky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arabesky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arabesky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
163 Kč
Není skladem

Arabesky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Arabesky - Neruda Jan. Svazek obsahuje vedle souboru próz Arabesky z roku 1863 též cyklus cestovních črt Různí lidé, jak tento cyklus připojil autor k druhému vydání Arabesek r. 1880. Soubor Arabesky přináší sbírku portrétů obyčejných lidí z okraje společnosti a s nimi i autorovu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Arabesky je 185 Kč

Výběr knih autora Jan Neruda

Zobrazit všechny knihy autora Jan Neruda
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.