Architecture of Change - ,

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 257 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Architecture of Change - , koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architecture of Change - , koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architecture of Change - , koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 387 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha představuje architektonické projekty, které kombinují kreativitu, odborné znalosti, technické inovace a sociální angažovanost se silnou zodpovědností k životnímu prostředí.V knize se seznámíte se současnými projekty, které kromě jejich výjimečné architektonické hodnoty významně přispívají…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Architecture of Change - , je 1 320 Kč

Výběr knih autorů Kristin Feireiss , Lukas Feireiss

Zobrazit všechny knihy autora Kristin Feireiss, Lukas Feireiss
Výběr knih vydavatele Die Gestalten Verlag

Zobrazit všechny knihy vydavatele Die Gestalten Verlag
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.