Are You an Illusion?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 558 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Are You an Illusion? koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
558 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A salutary analysis of science''s claim to have done away with the self and a characteristic injection of common sense from one of our most respected philosophers into a debate increasingly in need of it. This Routledge Classics edition includes a new Foreword by Stephen Cave.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Mary Midgley

Zobrazit všechny knihy autora Mary Midgley
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.