Area Slavica 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Area Slavica 3 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Area Slavica 3; Autor: kolektiv autorů; Publikace katedry slavistiky FF OU je - jak napovídá název - třetí jazykovědnou prací otištěnou v řadě Area Slavica. Obsahuje příspěvky v polštině a češtině, v nichž se prezentuje hlavně západoslovanský jazykový prostor. Hranicemi jsou ...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Ostravská univerzita

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ostravská univerzita
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.