Aristokratka u královského dvora

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 230 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aristokratka u královského dvora koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristokratka u královského dvora koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Aristokratka u královského dvora koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristokratka u královského dvora koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristokratka u královského dvora koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristokratka u královského dvora koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristokratka u královského dvora koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristokratka u královského dvora koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristokratka u královského dvora koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Někdy je „super“ změnit vzduch, ale pozor na to, s kým ho cestou dýcháte!Pro zpěněnou modrou krev nemůže být život procházka růžovým sadem. Poté co se Mariina plánovaná svatba s Maxem ocitá v ohrožení a bláznivá matka Vivien se utápí v žalu kvůli tragédii lady Di, rozhodne se mladá aristokratka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aristokratka u královského dvora je 255 Kč

Výběr knih autora Evžen Boček

Zobrazit všechny knihy autora Evžen Boček
Výběr knih vydavatele Druhé město

Zobrazit všechny knihy vydavatele Druhé město
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.