Around the World in Eighty Days

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Around the World in Eighty Days koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A classic tale of adventure from renowned French author Jules Verne.Originally published in 1872, Around the World in Eighty Days imagined for readers the possibility of circumnavigating the world when the prospect of such a feat was still in its infancy. After an argument with colleagues at…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Around the World in Eighty Days je 275 Kč

Výběr knih autora Jules Verne

Zobrazit všechny knihy autora Jules Verne
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.