Arsene Lupin - Dutá jehla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Arsene Lupin - Dutá jehla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arsene Lupin - Dutá jehla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Arsene Lupin - Dutá jehla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arsene Lupin - Dutá jehla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arsene Lupin - Dutá jehla koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arsene Lupin - Dutá jehla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arsene Lupin - Dutá jehla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Geniální Arsene Lupin opět na scéně!Tentokrát půjde Lupinovi o hodně – ve hře je totiž poklad francouzských králů. Cestu k němu ovšem skrývá šifrovaný dokument o několika řádcích, jehož tajemství se podaří rozluštit jen těm nejchytřejším. Do lupičova dobrodružství se však tentokrát zamíchá i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Arsene Lupin - Dutá jehla je 250 Kč

Výběr knih autora Maurice Leblanc

Zobrazit všechny knihy autora Maurice Leblanc
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.