Art Hiding in Paris

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 531 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Art Hiding in Paris koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Art Hiding in Paris koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Art Hiding in Paris koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
599 Kč
Není skladem

Krátký popis
Explore masterpieces hidden in plain sight, historic artist enclaves, and iconic works of public art in this charmingly illustrated exploration of Paris, from the authors of Art Hiding In New York.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Art Hiding in Paris je 553 Kč

Výběr knih autorů Lori Zimmer , Maria Krasinski

Zobrazit všechny knihy autora Lori Zimmer, Maria Krasinski
Výběr knih vydavatele Running Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Running Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.