Art, Wealth and Riches

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 133 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Art, Wealth and Riches koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
133 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Based on a lecture given at the Manchester Royal Institution in 1883, Art, Wealth and Riches is a thought-provoking essay that considers art as having educative and aesthetic value that should be shared with the many, rather than financial value that should be hoarded by the few.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Art, Wealth and Riches je 133 Kč

Výběr knih autora William Morris

Zobrazit všechny knihy autora William Morris
Výběr knih vydavatele Renard Press Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Renard Press Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.