Artur a zlaté lano

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Artur a zlaté lano koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Artur a zlaté lano koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Artur a zlaté lano koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Artur a zlaté lano koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Artur a zlaté lano, Autoři : Joe Todd-Stanton, Rok vydání : 2018,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Artur a zlaté lano je 256 Kč

Výběr knih autora Joe Todd-Stanton

Zobrazit všechny knihy autora Joe Todd-Stanton
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.