Asian Green

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 547 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Asian Green koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
547 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Asian Green koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
600 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asian Green koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Asian Green koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
556 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Asian Green, Autoři : Ching-He Huang, Rok vydání : 2021,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Asian Green je 563 Kč

Výběr knih autora Ching-He Huang

Zobrazit všechny knihy autora Ching-He Huang
Výběr knih vydavatele Octopus Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Octopus Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.