Astronomy Photographer of the Year: Collection 12

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 886 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Astronomy Photographer of the Year: Collection 12 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A stunning gift for admirers of astrophotography. From the number one Astronomy publisher, this book showcases the most spectacular space photography, taken from locations across the globe. Marvel at the wonders of the universe captured by the most talented astrophotographers.

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Collins Astronomy, Royal Observatory Greenwich
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.