Ať před zraky mám život - Svědectví z hospice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ať před zraky mám život - Svědectví z hospice koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ať před zraky mám život - Svědectví z hospice koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ať před zraky mám život - Svědectví z hospice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ať před zraky mám život - Svědectví z hospice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ať před zraky mám život - Svědectví z hospice koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
MUDr. Viola Svobodová pracovala jako lékařka na brněnských klinikách celý svůj profesní život. Několik měsíců po odchodu do důchodu dostala nabídku práce v klášterní hospicové stanici: „Netušila jsem, jak obohacující a inspirativní bude každé setkání s nemocnými a jak plodné budou rozhovory o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ať před zraky mám život - Svědectví z hospice je 170 Kč

Výběr knih vydavatele Doron

Zobrazit všechny knihy vydavatele Doron
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.