At the Louvre: Robert Polidori

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

At the Louvre: Robert Polidori koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 436 Kč
Skladem (odeslání ihned)

At the Louvre: Robert Polidori koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 216 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
At the Louvre: Robert Polidori

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy At the Louvre: Robert Polidori je 1 326 Kč

Výběr knih autorů Robert Polidori , Laurence des Cars

Zobrazit všechny knihy autora Robert Polidori, Laurence des Cars
Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.