Atlas evropské reformace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 172 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas evropské reformace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
172 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas evropské reformace koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas evropské reformace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Není skladem

Atlas evropské reformace koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
162 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Atlas evropské reformace - Dowley Tim. Co tento atlas obsahuje Atlas evropské reformace přibližuje příčiny, dobové souvislosti, počátky i rozmach protestantské reformace a sleduje vliv tohoto hnutí na Evropu a další části světa. Se stejnou hloubkou a šíří rozebírá také katolickou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas evropské reformace je 164 Kč

Výběr knih autora Tim Dowley

Zobrazit všechny knihy autora Tim Dowley
Výběr knih vydavatele Česká biblická společnost

Zobrazit všechny knihy vydavatele Česká biblická společnost
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.