Atlas hub Šumavy a Novohradských hor

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas hub Šumavy a Novohradských hor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas hub Šumavy a Novohradských hor koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas hub Šumavy a Novohradských hor koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas hub Šumavy a Novohradských hor koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
322 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Publikace: Atlas hub Šumavy a Novohradských hor - Holec Jan;Kříž Martin;Beran Miroslav. Pátý svazek oblíbených šumavských atlasů nakladatelství Karmášek se věnuje houbám Šumavy a sousedních Novohradských hor, dvou pohoří, která jsou v rámci České republiky jedinečná svou zachovalostí a krásou.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas hub Šumavy a Novohradských hor je 333 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Beran, Martin Kříž, Jan Holec
Výběr knih vydavatele Karmášek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karmášek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.