Atlas rostlin - Kvetoucí byliny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas rostlin - Kvetoucí byliny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas rostlin - Kvetoucí byliny koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Atlas rostlin - Kvetoucí byliny koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas rostlin - Kvetoucí byliny koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas rostlin - Kvetoucí byliny koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Není skladem

Atlas rostlin - Kvetoucí byliny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas rostlin - Kvetoucí byliny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas rostlin - Kvetoucí byliny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Objevte svět kvetoucích rostlin - květiny nás doprovázejí na každém kroku; najdeme je na mezích, v lese i na pestrých loukách. Tento rozsáhlý, ale kompaktní průvodce se vejde do každého batohu a provede vás rozmanitým světem naší květeny. ***** Rychlé a spolehlivé určení více než 440 planých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas rostlin - Kvetoucí byliny je 341 Kč

Výběr knih autora Bruno P. Kremer

Zobrazit všechny knihy autora Bruno P. Kremer
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.