Atramentovočierne srdce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 655 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atramentovočierne srdce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
655 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Atramentovočierne srdce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
684 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atramentovočierne srdce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
782 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atramentovočierne srdce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
691 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atramentovočierne srdce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
805 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Obľúbená detektívna dvojica Strike a Robin je späť s novým prípadom. Keď do detektívnej kancelárie vkročí nešťastná Edie Ledwellová s prosbou o rozhovor s Robin Ellacottovou, súkromná detektívka nevie, čo si má o neupravenej mladej žene myslieť. Spoluautorku obľúbeného kresleného seriálu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atramentovočierne srdce je 723 Kč

Výběr knih autorů J.K. Rowling , Robert Galbraith

Zobrazit všechny knihy autora J.K. Rowling, Robert Galbraith
Výběr knih vydavatele Lindeni

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lindeni
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.