Auditing pro manažery aneb jak porozumět ověřování účetní závěrky statutárním auditorem, 4. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 414 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Auditing pro manažery aneb jak porozumět ověřování účetní závěrky statutárním auditorem, 4. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Auditing pro manažery aneb jak porozumět ověřování účetní závěrky statutárním auditorem, 4. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Není skladem

Auditing pro manažery aneb jak porozumět ověřování účetní závěrky statutárním auditorem, 4. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
444 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Auditing pro manažery aneb jak porozumět ověřování účetní závěrky statutárním auditorem, 4. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
519 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Audit účetní závěrky je proces upravený zákonem č. 93/2009 Sb., o auditorech, a mezinárodními auditorskými standardy přijatými Komorou auditorů České republiky, jimiž jsou auditoři povinni se řídit a které kladou značné nároky na spolupráci účetní jednotky s auditorem. Z tohoto důvodu je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Auditing pro manažery aneb jak porozumět ověřování účetní závěrky statutárním auditorem, 4. vydání je 445 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Králíček, Libuše Müllerová
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.