Auta, vlaky, lodě a letadla - Obrazová encyklopedie dopravních prostředků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 363 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Auta, vlaky, lodě a letadla - Obrazová encyklopedie dopravních prostředků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
363 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato kniha věnovaná dopravě je doslova nabitá nejrůznějšími druhy automobilů, letadel, lodí, motorek, silných náklaďáků, užitkových strojů a rozličných vlaků, jež lidem odedávna umožňovaly cestovat dál, rychleji a bezstarostněji - od městských kol až po vysokorychlostní vlaky. Mnohé z nich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Auta, vlaky, lodě a letadla - Obrazová encyklopedie dopravních prostředků je 363 Kč

Výběr knih autora Clive Gifford

Zobrazit všechny knihy autora Clive Gifford
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.