Autogenní trénink

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 149 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Autogenní trénink koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Autogenní trénink koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autogenní trénink koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autogenní trénink koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
162 Kč
Není skladem

Krátký popis
Objevte autogenní trénink a jeho efektivní ochranu proti stresu v běžném životě. Kniha je stručným, přesným a přehledným uvedením do osvědčené metody používaná již přes 80 let. Autor metody prof. J. H. Schultz v ní nabízí originální návod jednoduchého uvedení do základního stupně autogenního…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Autogenní trénink je 162 Kč

Výběr knih vydavatele Poznání

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poznání
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.