Avocadomania

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 350 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Avocadomania koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
350 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Avocadomania koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
880 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
From social media to hipster menus, avocados are trending, and this utterly original cookbook from the avocado s native Mexico celebrates the fruit that went from Aztec aphrodisiac to twenty-first-century clean-eating superfood. Now Promotionally Priced!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Avocadomania je 615 Kč

Výběr knih autorů Deborah Holtz , Juan Carlos Mena

Zobrazit všechny knihy autora Deborah Holtz, Juan Carlos Mena
Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.