Až do konce času

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 469 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Až do konce času koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
469 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až do konce času koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
472 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až do konce času koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
581 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až do konce času koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
584 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až do konce času koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
532 Kč
Není skladem

Krátký popis
Fascinující výprava rámovaná otázkami, na které možná nikdy nenajdeme odpověď, ale které jsou o to naléhavější. Brian Greene nás svým typickým přístupným stylem a krásným jazykem provází na dlouhé cestě, jež začíná Velkým třeskem a ústí do konce prostoru a času. Při tom si autor všímá formování…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Až do konce času je 527 Kč

Výběr knih autora Brian Greene

Zobrazit všechny knihy autora Brian Greene
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.