Až na ten konec dobrý, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 394 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Až na ten konec dobrý, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až na ten konec dobrý, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
430 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Humorný román o smrti. A je v tom všechno. Láska, smrt, sranda, vesmír, sex i zázrak. Slovy jedné z postav, je to prostě „háelpéčko* jako prase“. (*háelpéčko (HLP) –Hluboký Lidský Příběh v novinářském žargonu) Pavel Tomeš za tuto knihu získal prestižní Cenu čtenářů Magnesia Litera 2022 Pavel…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Až na ten konec dobrý, 2. vydání je 412 Kč

Výběr knih autora Pavel Tomeš

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Tomeš
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.