Až uvidíš moře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Až uvidíš moře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Až uvidíš moře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až uvidíš moře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až uvidíš moře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až uvidíš moře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až uvidíš moře koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až uvidíš moře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dvě dcery řeckých uprchlíků, dva životy mezi dvěma zeměmi. Jaké to je, když se v deseti letech dítě ocitne samo v daleké cizí zemi, neumí jazyk, neví, kam se ztratili jeho rodiče, a vůbec nechápe, co se s ním stalo? Toto prožívaly v roce 1949 tisíce řeckých dětí, kterým po občanské válce vŘecku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Až uvidíš moře je 369 Kč

Výběr knih autora Scarlett Wilková

Zobrazit všechny knihy autora Scarlett Wilková
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.