B jako běžec

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

B jako běžec koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

B jako běžec koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

B jako běžec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Není skladem

B jako běžec koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ultramaraton skrze údolí Sierry Nevady startuje před východem slunce a ti nejrychlejší se do cílové rovinky dostanou s jeho západem. Ročník 2010 měl tři favority a zhruba prvních osmdesát mil nebylo jasné, kdo vyhraje. Bostonský maraton v roce 1982 byl bitvou mezi jasným favoritem a farmářským…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy B jako běžec je 339 Kč

Výběr knih autora Jindřich Janíček

Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Janíček
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.