Babička vypravuje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Babička vypravuje aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Babička vypravuje - neuveden. Soubor povídek Štěstí dosud ve světě neumřelo. Je k tomu však zapotřebí jedné podmínky, a to jest: skromnost. Spokojit se s málem, těšit se z věcí krásných, avšak jenom obyčejných. Skromnost jde se štěstím ruku v ruce. Publikace: Babička vypravuje -…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Soubor povídek

Zobrazit všechny knihy autora Soubor povídek
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.