Bábkar

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bábkar koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bábkar koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bábkar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dojemný a zároveň provokatívny román od autora svetového bestselleru Sofiin svet.Učiteľ lingvistiky Jakop žije veľmi osamelo. Po ľudskom kontakte túži natoľko, že chodí na pohreby cudzích ľudí a na smútočných hostinách sa púšťa do reči s pozostalými. Za pochodu si vymýšľa originálne príbehy,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bábkar je 268 Kč

Výběr knih autora Jostein Gaarder

Zobrazit všechny knihy autora Jostein Gaarder
Výběr knih vydavatele Lindeni

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lindeni
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.