Baby Goes to Market

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Baby Goes to Market koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Baby Goes to Market koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Join Baby and his mama at the bustling marketplace for a bright, bouncy read-aloud offering a gentle introduction to numbers.When Baby and Mama go to market, baby is so adorable that the banana seller gives him six bananas. Baby eats one and puts five in the basket, but Mama doesn''t notice. As…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Atinuke

Zobrazit všechny knihy autora Atinuke
Výběr knih vydavatele Walker Books Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walker Books Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.