Bacha na Raracha aneb Čerchmantojflum

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bacha na Raracha aneb Čerchmantojflum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co svět světem stojí se lidé v duchu ptají, jaky´ osud čeká lidi dobré a poctivé a jaky´ ty zlé, podlé a hříšné. Na tuto otázku doposud nikdo odpověď nenalezl, a tak stále každy´ špekuluje, k jakému houfu se přidat. A snad právě proto, by si každy´ měl dávat majzla, protože cesta do pekla je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bacha na Raracha aneb Čerchmantojflum je 237 Kč

Výběr knih autorů Radek Adamec , Ota Jirák

Zobrazit všechny knihy autora Radek Adamec, Ota Jirák
Výběr knih vydavatele Radioservis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Radioservis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.