Bad Apple

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bad Apple koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Bad Apple koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Není skladem

Krátký popis
'Bad Apple is a must-read for lovers of thrillers!’ Reader Review, ????? 'I tore through this edge-of-your-seat, up-all-night thriller…Timely and gripping, don't miss this one.' – bestselling author Katy Brent

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bad Apple je 261 Kč

Výběr knih autora Alice Hunter

Zobrazit všechny knihy autora Alice Hunter
Výběr knih vydavatele Avon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Avon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.