Badass Habits : Cultivate the Awareness, Boundaries, and Daily Upgrades You Need to Make Them Stick, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 438 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Badass Habits : Cultivate the Awareness, Boundaries, and Daily Upgrades You Need to Make Them Stick, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Badass Habits : Cultivate the Awareness, Boundaries, and Daily Upgrades You Need to Make Them Stick, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
New York Times bestselling author Jen Sincero gets to the core of transformation: habits--breaking, making, understanding, and sticking with them like you've never stuck before. Badass Habits is a eureka-sparking, easy-to-digest look at how our habits make us who we are, from the measly moments…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Badass Habits : Cultivate the Awareness, Boundaries, and Daily Upgrades You Need to Make Them Stick, 1. vydání je 487 Kč

Výběr knih autora Jen Sincero

Zobrazit všechny knihy autora Jen Sincero
Výběr knih vydavatele Penguin Classics

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Classics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.