Bajky barda Beedleho

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bajky barda Beedleho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bajky barda Beedleho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bajky barda Beedleho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bajky barda Beedleho koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bajky barda Beedleho koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bajky barda Beedleho koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bajky barda Beedleho koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bajky barda Beedleho koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pohádky, které Hermioně i Harry Potterovi doporučil Albus Brumbál. Zná každé kouzelnické dítě.P ohádky, které jsou každému kouzelnickému dítěti čteny na dobrou noc. Pohádky, které Hermioně odkázal Albus Brumbál. A také pohádky, které si Harry Potter málem přečetl příliš pozdě – právě v nich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bajky barda Beedleho je 246 Kč

Výběr knih autora J.K. Rowling

Zobrazit všechny knihy autora J.K. Rowling
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.