Bájné království II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bájné království II. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bájné království II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Není skladem

Bájné království II. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knize průběžně prolíná psaný text a komiksové ilustrace / sekvence / stránky. Bájné království Fallinoru je po 60 let trvajícím spánku, který zapříčinila záhadná kletba, konečně vzhůru. Na trůně této tisíc let staré země dlí královna Růženka — první z Celsiiných skutečných babiček. Celsie je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bájné království II. je 270 Kč

Výběr knih autora Chan Queenie

Zobrazit všechny knihy autora Chan Queenie
Výběr knih vydavatele Zanir

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zanir
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.