Ballad of the Sad Cafe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 230 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ballad of the Sad Cafe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ballad of the Sad Cafe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ballad of the Sad Cafe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ballad of the Sad Cafe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ballad of the Sad Cafe koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ballad of the Sad Cafe koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Ballad of the Sad Cafe

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ballad of the Sad Cafe je 276 Kč

Výběr knih autora Carson McCullers

Zobrazit všechny knihy autora Carson McCullers
Výběr knih vydavatele Penguin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.