Banana

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Banana koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Getting what you want can be tricky, especially if you don't ask in quite the right way. Using only two words, this book gives an introduction to the value of manners and compromise for young children. It is filled with humour, colour and exuberance, and offers an observation of toddler…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ed Vere

Zobrazit všechny knihy autora Ed Vere
Výběr knih vydavatele Penguin Random House Children's UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Random House Children's UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.