Barchester Towers

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Barchester Towers koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barchester Towers koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
208 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Barchester Towers koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
584 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Barchester Towers koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Barchester Towers koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Barchester Towers - Trollope Anthony. This 1857 sequel to The Warden wryly chronicles the struggle for control of the English diocese of Barchester. It opens with the Bishop of Barchester lying on his death bed; soon a battle begins over who will take over power, with key players…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Barchester Towers je 288 Kč

Výběr knih autora Trollope Anthony

Zobrazit všechny knihy autora Trollope Anthony
Výběr knih vydavatele Vintage Classics

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage Classics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.