Barevná matematika pro prvňáčky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 100 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Barevná matematika pro prvňáčky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barevná matematika pro prvňáčky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Barevná matematika pro prvňáčky - kolektiv autorů;Fialová D.. Opakujeme si během školního roku i o prázdninách První část pětidílné řady Pracovní sešity pro 1. - 5. ročník jsou plné zajímavých, netradičních a méně běžných úkolů z učiva rozděleného podle požadavků osnov vzdělávacího…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Barevná matematika pro prvňáčky je 94 Kč

Výběr knih autora Dana Fialová

Zobrazit všechny knihy autora Dana Fialová
Výběr knih vydavatele SPN

Zobrazit všechny knihy vydavatele SPN
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.