Barevný atlas genetiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 1 122 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Barevný atlas genetiky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barevný atlas genetiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 122 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Barevný atlas genetiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barevný atlas genetiky koupíte na Grada
Grada
1 274 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Barevný atlas genetiky koupíte na Grada
Grada
1 274 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barevný atlas genetiky koupíte na Grada
Grada
1 274 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barevný atlas genetiky koupíte na Grada
Grada
1 274 Kč
Není skladem

Barevný atlas genetiky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barevný atlas genetiky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
5. anglické vydání vyšlo v nakladatelství Thieme v roce 2018. Vedle anglické a německé verze se kniha dočkala vydání v dalších 10 jazycích. Publikace patří do edice oblíbených atlasů a je založena na 186 barevných celostránkových obrazových tabulích, proti nimž figuruje vysvětlující text.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Barevný atlas genetiky je 1 253 Kč

Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.