Barvy - Zatoč kolem a uč se

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 62 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Barvy - Zatoč kolem a uč se koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
62 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barvy - Zatoč kolem a uč se koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zatoč kolečkem a uč se! V knize pod kolečkem se skrývají milé překvapení. Vašich nejmenších okouzlí fascinující skryté obrázky, jejichž odkrýváním si procvičí jemnou motoriku a naučí se barvy.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Barvy - Zatoč kolem a uč se je 102 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele YoYo Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele YoYo Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.