Basic Czech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 83 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Basic Czech koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
83 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Basic Czech; Autor: Rotrekl Zdeněk; Svazek obsahuje autorovu sbírku napsanou v letech 1978-1979, která je zde rozšířena o některé dodatky vzniklé po roce 1980. Svou stavbou připomíná sbírka jakousi redukovanou učebnici češtiny, v níž je obsažena zároveň i hra neobvyklých

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Basic Czech je 83 Kč

Výběr knih autora Zdeněk Rotrekl

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Rotrekl
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.