BASKYTAROVÝ VESMÍR -- TECHNIKA HRY NA BASKYTARU – 1. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu BASKYTAROVÝ VESMÍR -- TECHNIKA HRY NA BASKYTARU – 1. díl aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: BASKYTAROVÝ VESMÍR -- TECHNIKA HRY NA BASKYTARU – 1. díl; Autor: Adamus Martin; Poctivých 342 taktů.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Martin Adamus

Zobrazit všechny knihy autora Martin Adamus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.