Batman: Detective Comics (Volume 4)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Batman: Detective Comics (Volume 4) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman: Detective Comics (Volume 4) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když dával Batman dohromady tým ochránců spravedlnosti, s jejichž pomocí by bojoval se zlem v Gotham City, dělal to zčásti i proto, aby své spojence ochránil před nepřáteli, kteří se na ně zaměřili. Být v jednom týmu ale také znamená mít víc cílů pohromadě a někdy pak může dojít k tomu, že se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Batman: Detective Comics (Volume 4) je 252 Kč

Výběr knih autorů James Tynion IV , Martinez Alvaro

Zobrazit všechny knihy autora James Tynion IV, Martinez Alvaro
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.