Batman Detective Comics 8: Krev hrdinů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 447 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Batman Detective Comics 8: Krev hrdinů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman Detective Comics 8: Krev hrdinů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ve městě je nový Batman! Když se Bruce Wayne – možná natrvalo – stáhne do ústraní, vezme na sebe úlohu Batmana někdejší komisař Gordon. Je vybavený špičkovým robotickým exoskeletem a může se spoléhat na podporu gothamské policie. Ale když se člověk stane Batmanem, musí se učit ve smrtící…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Batman Detective Comics 8: Krev hrdinů je 398 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Francis Manapul, Peter J. Tomasi, Brian Buccellato
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.