Bázeň a chvění / Nemoc k smrti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 398 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bázeň a chvění / Nemoc k smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
398 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bázeň a chvění / Nemoc k smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
398 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bázeň a chvění / Nemoc k smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
409 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bázeň a chvění / Nemoc k smrti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bázeň a chvění / Nemoc k smrti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Bázeň a chvění si bere název z novozákonních epištol. Kierkegaard se snaží pochopit úzkost, jakou musel cítit Abraham, když ho Bůh vyzval, aby obětoval svého syna Izáka. Posledním stadiem před dosažením víry je podle autora stav nekonečné rezignace a odhodlání vzdát se všeho, co by člověk…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bázeň a chvění / Nemoc k smrti je 405 Kč

Výběr knih autora Soren Kierkegaard

Zobrazit všechny knihy autora Soren Kierkegaard
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.