Be-Spoke

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Be-Spoke koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Be-Spoke koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 125 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A collection of witty and sometimes biting quotes from the most celebrated fashion designers from Coco Chanel to Tom Ford, Christian Dior to Alexander McQueen, as told to acclaimed fashion journalist Marylou Luther.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Be-Spoke je 1 227 Kč

Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.