Bear Grylls Adventure 10: The Mountain Challenge

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bear Grylls Adventure 10: The Mountain Challenge koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The tenth in the fun new 12-book collectible series for young readers from survival expert and Chief Scout BEAR GRYLLS. A mysterious compass with a fifth direction transports a young girl to a mountain top high above sea level, where the air is thin, the steep drops are treacherous and the…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Bear Grylls

Zobrazit všechny knihy autora Bear Grylls
Výběr knih vydavatele Bonnier Zaffre

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bonnier Zaffre
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.