Bedřich Štěpánek. Nepohodlný muž československé diplomacie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 296 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bedřich Štěpánek. Nepohodlný muž československé diplomacie koupíte na Albatros
Albatros
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bedřich Štěpánek. Nepohodlný muž československé diplomacie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Životopis jedné z výrazných postav odboje za první světové války a prvního poválečného velvyslance Československa ve Spojených státech přináší pohled do zákulisí československé diplomacie a politiky za první republiky.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bedřich Štěpánek. Nepohodlný muž československé diplomacie je 304 Kč

Výběr knih autora Jan Hálek

Zobrazit všechny knihy autora Jan Hálek
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.