Being Alive

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Being Alive koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Being Alive koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
302 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Being Alive is the sequel to Neil Astley’s Staying Alive, which became Britain’s most popular poetry book because it gave readers hundreds of thoughtful and passionate poems about living in the modern world.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Being Alive je 343 Kč

Výběr knih autora Neil Astley

Zobrazit všechny knihy autora Neil Astley
Výběr knih vydavatele Bloodaxe Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloodaxe Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.